madeleinespangberg

OntOnt

Kategori:

Åter skit jävla ont.... 
 
Min doktor ringde nu. Han hade pratat med min handnisse. Som vanligt så var hon mer orolig för att mitt lillfinger står rätt ut, kan ändra på det men det hamnar där automatiskt. Än mina två fingrar som jag inte ens kan röra,, HALLÅÅÅÅ, kan nån bry sig om det vesentliga?? Iaf jag skall in till han nästa Onsdag. Då skall han ge mig lokalbedövning, bara det gör skit ont. Kommer gråta som en bebis. Sen skall han försöka "massera" få vävnaden att lossna. Ajjjjj ryser i hela kroppen, kommer göra svin ont. Troligtvis skall mamma följa med mig annars får pappa göra de. Kanske är bättre med pappa? Han är lite tuffare.. 
 
Trots att jag och Shandy inte är 100% så skall vi åka till hundklubben, dock bara för att chilla och umgås. Men nu tänkte jag faktiskt diska:))
 
PussPusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: