madeleinespangberg

Snart November

Kategori:

Ibland blir jag så trött på blogg.se 
 
För det första så funkar inte deras app för fem öre. Att dem hade en app var ända anledningen till att jag valdd just blogg.se... Blev sjukt besviken när jag insåg att deras app bara gav koder när man skulle ladda upp bilder i den.. För en stund sedan skulle jag logga in, då hängde sig sidan och efter en stund kom de upp felmeddelande "för många inloggninsförsök var god försök om 5 minuter" då blev jag suuper glad.. Jag som tänkte ge er ett glatt blogg inlägg.. Men det kommer det med, ville bara klaga lite först;))
 
Gooodmorgon på er allihop! 
Har ni sovit gott?? 
 
Jag hann inte blogga mer igår tyvärr, hade fullt upp och orkade inte ta upp datorn de första jag gör när jag kommer till Billy. Hade tänkt blogga på tåget från mobilen via deras hemsida då ofc. Men var så mycket folk på både tåg och pendel så det var 100% koll på Shandy som gällde.. Besöket hos David igår gick suuper, han fick loss de mesta så nu hoppas jag på att de släpper, idag är ryggen väldigt trött men imorgon äre upp till bevis.. När jag kom hem från Borås var de bara en timma kvar tills jag skulle åka mot Mölndal.. Var framme 19.30 hos älsklingen, vi gjorde hemma lagad pizza och såg på den tredje av de nya Johan Falk filmerna!! Älskar dessa filmer, sååå grymma:)) 
 
Nu skall vi snart gå upp, äta frukost och bara chilla. Jag kommer inte promenera något förren på tisdag eftermiddag. Självklart kommer jag gå med hundarna, men kommer då gå för deras skull och inte för min. Detta gör jag för att vila höfter och rygg och hoppas på att allt läker bättre då:)) 
 
Vi hörs sen!! Puss och Kram:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: