madeleinespangberg

Söööndag

Kategori:

Fööörlåt för att jag inte bloggat:(
 
Älsklingen har hållt på och installera om min dator samt bytt hårddisk till en större:)) så lånar hans ipad och skickar iväg ett litet inlägg.. Hoppas datorn är klar idag, så jag kan återgå till att blogga normalt. 
 
Idag är det alltså söndag, älsklingen skall till gymmet, undertiden tänker jag se på en av de två nya Johan Falk filmerna och dricka massor av tee:)) Annars idag har jag inget speciellt planerat. Duscha, kanske gå en promenad runt åby eller om vi tar och går över leden idag. 
 
Hur har er helg varit då?? Hittat på något kul?? 
 
Jag tänkte berätta lite om min Fredag och Lördag, men gör det i var sitt eget inlägg så blir de mer strukturerat:))  
Jag gillar när det är ordning och reda.. Hellre lite korta inlägg än ett som är mil långt.. Håller ni inte med?? 
 
Gud va jag också vill ha en ipad, såå sjukt smidigt,, blir att införskaffa en om ett tag!!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: