madeleinespangberg

Toppen Lördag:))

Kategori:

Började dagen med en tur i Billdalspark :))
 
 
Huur mysigt som helst, sen efter det drog vi till Frölunda torg och köpte jacka till min älskling, jag kollade också på mössa till mig men det hittade vi ju verkligen ingen.. Så less på detta letande.. Så nu beställer jag hem från internet ändå. Efter Förlunda torg drog vi vidare till Ikea i Kållered och köpte lite smått, älsklingen köpte bland annat värmeljus till sin mamma och jag köpte en ny handdukshängare och en toarullehängare, hatar verkligen det som sitter i mitt badrum så det skall ner, sparar det så dem som flyttar in efter får de fula.. För jag vill ha kvar mina fina som jag köpte igår:)
 
 
 
 
Över till dagen idag då.. 
Idag är det Söndag, älsklingen har dragit till gymmet som vanligt och jag tänkte mysa ner mig i soffan och glo på film som valigt;) Vi gör det vi är bäst på eller hur? Skall även kolla efter en snygg mössa och lite annat kul på internet, älskar att bara sitta och surfa på massa heminredning och klädbutiker, så sjukt mysigt. 
 
Puss och Kram
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: