madeleinespangberg

Tre över delar en underdel

Kategori:

Underdelar, byxor är ofta dyrare än överdelar.

Eller allt beror väl på vart man handlar. 
Jag tycker överdelar är roligare att handla än underdelar.
Denna outfit är från hm. 
 
Stickat är ju alltid höstens höjdpunkt, vem älskar inte stickat liksom. 
Det passar till allt, det är varmt och det är snyggt kan det bli bättre?
Sen har jag valt ett par skinnbyxor till detta. Det är trvisamt och passar in både till fest och vardags. 
Eftersom det är lätta kläder hade jag valt snygga armband, ringar och örhängen. En färgklick av en jetset klocka passar aldrig fel. 
 
 
Allt finns på hms hemsida. Nu skall jag ut och ta en promenix. Så jag någonsin får köpa nya byxor för just nu får jag inte det eftersom jag vill minska några fler kilon :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: