madeleinespangberg

Vad hände igår?

Kategori:

Igår när jag skulle ut på promenad ringde Sander!
 

En timma och en promenad senare så satt jag i bilen påväg till Vara och kronan. Så det kan gå ibland. Förfest hos Johanna sen drog vi till Kronan. Något som jag hade riktigt roligt åt är hur jävla depserata endel killar är. Var ett killgäng som gick från tjejgäng till tjejgäng och försökte få in en fot. Jag tycker sånt är jätte kul att kolla på :P I övrigt så var det jätte kul allt annat med!! :)
 
Lite segt att bara ha fått sova 5 timmar så är lite slö. Men kommit hem från hundklubben för en stund sedan. Det var mulle som gällde. Men jag höll mig mer i skogen med Eva. Trivs så bra med Eva, så härligt att traska runt med henne och bara vara mitt i skogen. Idag pratade vi väldigt mycket om hundarnas trösklar och även Eva erkänner att hon tror de finns lite amstaff i Shandy då Shandys tröskel är så låg att den går knapt att se, likadant gäller amstaffen på klubben. Så de blir lite tjaffsande mellan dessa men det går bra. Iaf nästa hund jag skaffar skall vara en rensasig hund med en hög tröskel. Ricohs tröskel är rätt hög, han en kaxig men han har ALDRIG skadat en annan hund. 
 
Nu skall jag fixa iodrning mig lite, skall till Vara med Emelie och handla på Willys. Hur kul är det inte att ha en kompis att storhandla med ;D. Ja skall dock inte handla så mycket. Lite kyckling och så kanske lite glass.. 
 
Kommande vecka skall jag ha hög förbränning och nyttigt intag, kommande vecka vill jag ha ett stort hopp i vikten.. Vill väga mella 58-58,5 mindre är ju också välkommet men det är lite svårare!!
 
Hörs senare!! Pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: