madeleinespangberg

12 September

Kategori:

Vaknade 8 imorse och känner verkligen att de är höst i luften:)
 

Somnar om och vaknar vid 10 igen. Älsklingen ringde och frpga hur jag mådde. Hur mår jag? jo jag mår okej, det kliar som fan, helt sjukt vad de kliar. Pappa skall hjälpa mig fixa detta sedan. Idag skall jag ta 14 tåget till Alingsås, Max och träffa Johanna en sväng. 
 
Igår på hundklubben fick Shandy en födelsedags present av Ammi, såå gulligt tyckte jag, då blev Shandy glad tänkte hon skulle få dela med sig till Ricoh så småning om. En annan kul sak som hände på hundklubben var att Eva hade lite teori och då sa hon följande. "Vi som håller på men hundar, jag, Ammi, Kristian, Madde vi ger inte våra hundar godis utan dem får beröm och det räcker för dem" Jag svarade snabbt med att min hund får en puss, Eva tillägger att då blir Shandy jätte glad. Då blir man så varm inombords så det är helt sjukt, va lycklig jag blev!
 
Idag blev det min underbara yoghurt med hallon och blåbär i, gottinamnam<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: