madeleinespangberg

15 September

Kategori:

Det går fort fram, snart Oktober!
 

Sorry att jag inte blogga något igår min datorn mådde inte bra så kunde inte göra något typ. Tänkte ge er ett inlägg igår kväll, mem efter att ha startat om den två gånger så orka jag inte när den en tredje gång hängde sig. Fick lite smått och gott handlat igår. Köpte en t-shirt och en jätte fin blus som jag tänkte ha på bröllopet, detta köptes på Nex Yoker, sjuuukt kul affär, där trivdes jag skarpt. Sen köpte jag lite ringar, armband och ett snyggt bälte, allt detta också till bröllopet, detta köptes på gina. Sen på hm köpte jag en cardigan också den till bröllopet. Sen så köpte jag inte så mkt mer, gick in på telenor och hämta ut en ny mobil till mamma, en zte blade 2, så en anroid och jag tror faktiskt mamma kommer lära sig hur den funkar :) 
 
Vi skulle ju åkt till Nordstan, men påväg till Göteborg bestämde vi oss för att åka till Frölunda torg istället. När vi var klara där drog vi till Mölndal där Billy väntade. Mot Herrljunga nu då eller?, NE vi tog Allum istället ;) När vi gjort Allum med(vilket max tog 20min) åkte vi hemåt. Hemma hos mamma stod maten på bordet och det var sjukt gott. Tack för ikväll, Godnatt :D
 
Idag var jag på dåligt humör när jag vakna så gick ut på den 45minutare med Shandy, handlade nybakade bröd till frukost som jag precis ätit upp. Idag har jag inga större planer, ut och gå med Linn i eftermiddag :)
 
 
I väntan på Johanna inne på gina:)
 
 
 
Gårdagens middag:)
 
 
Igårkväll när jag kom hem tog jag tag i klädkatalog högen, alla dessa hade gått ut..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: