madeleinespangberg

2 September

Kategori:

Hej alla underbara<3
Förlåt att jag inte skirvit något. Men har haft fullt upp. 
Torsdag öppnade jag gick kanoners. Efter jobbet drog jag till hundklubben. Agility stod på schemat. 
Första rundorna gick inte alls bra. Shandy och jag kom inte överrens alls och Ric var lika seg som vanligt. 
Men andra rundan då jävlar blev de fart i han. Jävlar va grym han var och detta gällde likså Shandy, hon körde bara toppen rundor, riktigt högklass på den vovven<3
 
Fredagen, körde jag rutinpass och efter det blev det en fika med min Bettan<3 och efter fikat med Bettan drog jag vidare på födelsedagsfika med Johanna<3. Massa fika med två underbara töser:)
 
Min Lördag då, jag åkte till jobbet stanna där i 13minuter innan jag skar mig såpass illa att jag fick åka till akuten och sy elva stygn på handryggen. Så nu är jag sjukskriven tills fredag men det kommer nog tyvärr bli längre då jag är svullen som bara den och kan inte röra mitt långfinger uppåt utan bara böjja de neråt. Inte alls kul. 
Men det hindrade inte mig, till parken skulle jag och parta jävul de gjorde vi, jag, linnea och johanna. Hade sjukt roligt med mina underbara töser:)
 
Idag har varit en riktigt flöt dag, pizza, godis, chips och soffhäng. 
Lite ångest har man efter dessa dagarna. Men jag känner mig sjukt laddad för ännu mera viktminskning nu :)
 
Imorgon blir de upp tidigt för att åka till kirurgen för att kolla så inget är skadat och så. 
Får hoppas på det bästa. 
 
såhär såg de ut när det var färdig sytt. 
 
såhär ser det ut idag.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: