madeleinespangberg

21 September

Kategori:

Godmorgon, två helt bloggfria dagar:)
Har faktist inte startat datorn ens, utan bara skippat, så två datafria dagar. 
 

Men nu är jag på rull igen!! Tänkte berätta lite om mina dagar:) senast ni hörde av mig var i Tisdags. Så vad har jag hållt på med dessa dagar!!
 
Onsdagen:
Vi åkte till Borås vid 14 tiden, hade lite ärenden, men blev även lite shopping, köpte fin fina kläder på hm som vanligt :), kul hur man kan fastna för vissa kläder i verkligheten men när man ser dem på bild så är det inte min stil alls. Men jag gillade ju plagget ändå liksom, förstår ni hur jag menar? Bilder kan alltså försämra kläderna tycker jag. Sen har vi då hms höst katalog, där sätter dem ihop så sjukt snygga outfits så där blir man suuugen på massa olika kläder :) Hahha nu har jag dragit ut på villospår. I Borås fick jag också köpt skit snygga tyger, dessa skall användas till att göra en snugglebag till min älskade lille Ric, han fick grått tyg väldigt luddigt och mjukt inuti och på utsidan blir det ett svart tyg med blåa och gråa blommor på, jätte fina, tror han kommer stormtrivas i den!!
 
På kvällen förbrände jag lite kalorier en hel timmas promenad traska jag och vovvarna, Cordy och Shandy ihop :)
 
Torsdagen:
Vaknade, tog en promenad med Emelie, sen åkte jag till Ljung för att fixa naglarna, blev sjukt snygga! Efter nagelfixet drog ja till Johanna J, hon lagade super god mat och efter ätandet var det dags att åka hemåt. Det var hem och vända och sen var det agility som gällde :D Shandy gjorde massa as bra rundor, Ric gjorde också massa bra rundor men regn och rusk är inget favvorit väder för min lille plutt vovve!!
 
Idag:
Vaknade vid åtta, skull gått en promenad med Emelie men våra mobiler sammarbeta inte, så hon stod kvar på gymmet och jag gick hem och hämta Shandy och tog mig en 40 minutare :) Nu skall jag dricka upp mitt tee, och sen slappa vidare i sängen. Idag skall vi nog även fixa hem en iphone 5 till mig, den går att beställa nu på telenor:)
 
Ha en super duper dag!!
Min nya skjorta:)
 
 
Mina nya leggings :)
 
 
Snugglebags, sååå snygga!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: