madeleinespangberg

6 September

Kategori:

DET ÄR HÖST<3
 
När jag vakna imorse så var det verkligen höst, kände de kalla vindarna in genom fönstret, så tog upp min varma Richo så han fick värma mig ordentligt :)
Varit sjukt orolig inatt:/, drömt massa konstig om operationen, och jag är orolig så är Shandy orolig, hon tar efter allt efter mig. Så det är väl bara som det är. 
 
Ullared igår var sjukt roligt, fanns massor av kul. Så jag köpte lite stickade tröjor en pälsväst. ÅÅååå velat ha en pälsväst såå länge. Så enormt snyggt att ha över en skinnjacka. Köpte även en super mysig tröja och ett par mjukisbyxor. Sen köpte jag ett nytt back on track täcke till Ricoh, ett annat vitt täckte till Ricoh och en leksak till min lille man :) Köpte även sjukt snygga koppar och pajformer. Skall nog göra mig en paj snart.
Matpaj då ofc ;)
 
Nu skall jag ta mig en dusch dricka upp mitt tee och sedan skall jag ta mig en promenad till mammsen som skall köra in mig till Alingsås. Efter operationen skall jag och mor ta oss en sväng på storken. Skall kolla en sak inne i en affär där :) Sen kanske bjuda mor på delideli, om jag får äta än ofc :/
 
Puss och Kram!!
 
 
Här har vi: Stickade tröjorna, min mjukiströja, västen, mjukisyxor, tup halsduk, liten väska!
 
 
Ricohs saker, pluss ett av mina två mobilskal :)
Det andra satt på mobilen så orkade inte ta av de. 
 
 
Jag har tröttnat på blommor så köpte plats istället ;D
Sen ser ni mina ur gulliga muggar och pajformer :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: