madeleinespangberg

9 September

Kategori:

 Heeej Hallå Alla Goooingar!!
 
Hann inte blogga imorse,, det var nämligen såhär, att när vi käk frukost ringer pappa och frågar vad jag gör. Äter frukost svarar jag då. Då frågar han vart, som om jag åt någon annan stans än i Mölndal. Men jag svarar snällt Mölndal hos Billy. Då frågar han om Billy bor på tredje våningen, då fattar jag vad han pysslar med. Så jag går till balkongdörren, där utanför stod som jag misstänkte, pappa och Åsa :)
Dem kom upp till lägenheten och sa att dem tänkte bjuda oss på middag, sagt och gjort. Vi åkte in till stan och gick omkring där en stund innan vi bestämde oss för att käka på Gamle Port. Sjuk god mat, jag käkade fälskfile med klyftpotatis och pepparsås:) Till de var de massa sallad!
 
Nu har älsklingen åkt till gymmet och jag har intagit söndagssoff läge, Prision Break går på tven för fullt så nu är nöjd och glad.. Får inte glömma min underbart goooa Fanta Zero!! Kom på när jag gick i stan att under bröllopet kommer jag ha gipset det innebär att jag måste anpassa mina kläder efter de. Så tänkte ta en kik på ginas hemsida och se vad man kan hitta :) Kanske sätter ihop några outfit ideer och visar här sedan så får ni hjälpa mig hitta den perfekta :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: