madeleinespangberg

Åååå vad kul :)

Kategori:

 Med så mycket läsare, ni har idag gett mig stora rekord :)
Fortsätt såhär tack :)
 

Hundklubben idag gick helt otroligt bra, började med lite rapport för att trötta ut dem och efter de körde vi lydnad. shandy skötte sig som en klippa, hon var helt otroligt eggade idag och gav 100%... Älskar denna vovvsing<3
 
 
Efter hundklubben blev det en sväng till ica och handla in typ hälften av de jag ville ha. Lyckades självklart få tag på fel creme fraiche så istället för 10:- betala jag 23:- inga stora pengar men SSÅÅÅÅ störande... Nu sitter jag och myser med massa ljus och bara kramar om mina älskade vovvar. Kanske koka en kopp tee :)
 

Imorgon blir det en tur till Alingsås, skall träffa chefen en sväng och prata lite med henne om allt möjligt. Bland annat om skadan som just nu kliar ihälj.. Funderar faktiskt på att öppna upp allt så jag får ta bort de där jävla kompressen som kliar f******n..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: