madeleinespangberg

Besviken

Kategori:

Ibland blir man bara så less på allt.
 

Stör mig på hur man ibland får känslan av att personer vill bevisa och tala om för mig hur mkt bättre dem är och det är nästan som dem söker en bekräftelse på att dem är bättre. Hatar sånt, kan inte alla bara va, måste man vara bättre än varran, måste man trycka ner andra människor? Jag förstår inte grejjen med det...
Därför har de blivit lite illa uppdatering, har mest suttit och tänkt de senaste timmarna... 
 
Var iaf kul att träffa chefen igen, vi pratade endel. Känns väldigt bra med allt just nu :)
 
Nu har jag precis avslutat ett samtal med Andreas, han är så gooer våran B2(bög nr2). Vi hade massor att prata om, hihih, sa att jag kanske skall komma förbi och äta lite imorgon, får se imorgon. 
 
Nu skall jag iaf ut med hundarna, ge dem mat, skära upp lite vattenmelon och sen krypa till kojs. Imorgon skall jag upp i tid, skall hinna duscha innan jag åker med mamma till alingsås :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: