madeleinespangberg

Borås

Kategori:

Kul med sura bemötanden...

När jag och Johanna var i göteborg köpte jag ett sätt ringar på gina tricot. Jag tycker personligen inte de går att prova ringar när dem sitterfast med en tjock jävla plastremsa på en pappbit. Så ja tog storlek S vilket jag alltid har. Men så passade dem inte när jag väl tagit av plastremsan och pappbiten så jag gick in och frågade på gina hur dem ställde sig till detta och om det fanns möjlighet att få pengarna tillbaka. Var hur trevlig som helst och förväntade mig inte alls att få pengarna tillbaka eller något sådant. Men hon i kassan blev sjukt jävla sur och betedde sig grymt illa emot mig. Hon sa att vi tar aldrig tillbaka saker när förpacknignen är bruten men detta får bli ett undantag, men nu vet du hur vi ställer oss till de. Svarade att om det är så att hon inte vill ta tillbaka ringen så förstår jag det. Men hon fortsatte sura, bete sig illa och jag fick pengarna tillbaka. Men jag blev riktigt besviken på bemötandet, så jag kommer faktiskt mejla huvudkontoret om detta. Hade nästan hellre fått ett trevligt nej tyvärr de går inte, än så som hon gjorde.. Riktigt dålig stil!! Här har jag sökt jobb hos dem massor av gånger, en trevlig och mycket glad tjej och så kan dem med att anställa ett sådant fjasko.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: