madeleinespangberg

Bror Duktig

Kategori:

Kan nog inte ens förklara detta utan att jag blir enormt sur och grinig. Men jag skall försöka.

Jag är så enormt trött på folk som vill leka bror dukitig. Folk som alltid tror dem är bättre än andra. Folk som försöker tala om för mig hur jag skall leva mitt liv. Jag kan inte ens förklara med ord hur less jag är påt. Ibland vill jag bara ta mitt pick och pack och dra. Flytta långt bort starta om mitt liv. Utan bror duktig. Jag vill verkigen en gång för alla få alla att förstå. Jag är verkigen inte guds bästa männsika, jag försöker vara en trevlig dotter, flickvän, kompis, djurägare. Men ibland får jag bara nog. För jag orkar inte höra på hur alla skall hålla på och förklara hur jag skall göra för att mitt liv skall bli så bra som möjligt. Jag förstår att ni alla bara vill väl. Men att få höra samma sak flera månader i rad till slut lessnar man och så fort man ens hör talas om skiten vänder man alla taggar utåt. Jag har nått den punkten och vänder mig helt ut och in just nu.

Eftersom rubiken ändå sägerbror duktig tänkte jag visa er min fantasiska bror som är sjukt duktig och jag är såå stolt över han. Hade önskat att jag vore som han när jag var liten. Du är mitt allt lillebror<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: