madeleinespangberg

Fredag

Kategori:

Skulle bli en soff hängar kväll men icke.. 

Sluta med att jag och mamma satt i bilen mot Uddevalla för att hämta morbror Fredde och "morbror" Mats. Dem var påväg mot Rossö(Strömstad) för att hämta Mats och hans familjs husvagn men på e6:an gick hans bil sönder. Den står nu på volvo i Uddevalla. Väl påväg mot Uddevalla tyckte mamma vi lika gärna kunde hämta husvagnen, var ju bara 8mil kvar. Sagt och gjort, efter vi plockat upp dessa dyngsura män med kaffet i hand, styrde vi mot Rossö. Hämta husvagnen och sedan hemåt. Men måste säga att jag haft sjukt kul ikväll. Tack för denna otroligt roliga bilresa, som innehöll en hel del jävla gapskrattande :D Nu har jag packat, slängt in kläder i tvättmaskinen och sen in i torktummlaren. Nu måste jag sova, massor att göra imorgon, duscha, packa klart, kopiera ett papper, lägga de på posten, skicka in ett papper till försäkringskassan(pappa måste hjälpa mig). 
 
Sååå Tingeling<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: