madeleinespangberg

Gokväll

Kategori:

Jävla skit kväll... Fy fan för personer som gör på detta viset....
 

Inte nog med att jag hade planerat den perfekta Söndagen, som innebar åka till älsklingen överraska honom och bara mysa och sen få somna på hans arm. Inte nog med detta så har hela jävla dagen varit helt jävla fuckad, jag är så besviken på vissa personer i min omgivning, så jag har valt att ta avstånd från personer som ida visat vem och vad som betyder mest i livet. Ni som vet vad jag pratar om kommer tro ni vet vem jag vill ta avstånd ifrån men tänk om för ni har fel. Ni har inte en aning vem som stör mig... 
 
Varför kom jag inte iväg?
Jo vid 17.50 skulle ja gå mot stationen hundarna är påklädda jag är påklädd och inser när vi skall gå att Shandys jävla munkorg inte hänger där den skall... Letar och letar men har forfarande inte funnit den, vart i helvete har munkorgen hamnat?? Iaf, när jag inte kan använda båda mina händer är jag inte redo att åka utan den så imorgo börjar operation leta munkorg ;D
 
Men nu skall vi sova!!
 
 
 
 
 
Dagens; kofta, jeans, halsduk från gina och mina underbara höstboots från skopunkten. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: