madeleinespangberg

Hundklubben

Kategori:

Valpkurs:)

Idag var det Nona som skulle träna, gick jätte bra för lilleman med sin vovvsing :), men jag hade med mig min lille med och Ricoh fick också köra lydnad fast med Eva istället. Ricoh är jätte duktik och han kan verkligen sin sak:)
Nu sitter jag och slappar i soffan, har släppt lös handen från sitt handleds skydd, och försöker skriva med vänster hand också, pekfingret går bra men resten går lite sisådär. Något som jag undrar är varför jag har ondare i ringfingret än långfingret?, ringfingret har aldrig ens vart skadad ?? Nån som vet varför?
 
Nu skall jag krypa till sängs med mina underbara hundar, imorgon skall de börjas med kaloriräknandet igen och vi startar dagen med en morgonpromenad med Shandy =)
 
Nana gott mina gooingar<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: