madeleinespangberg

Kalas

Kategori:

Kalas=Tjockis Madde tittar fram.. 
 
Ätit maaaasa strunt, uscch va illa jag mår över tanken på vad jag vräkt i mig idag.. Men men de går inte att göra ogjort.. Promenad på 1 timma och 20 minuter satt väl på plats. Nu känner man sig mycket mer nyttig och man mår bra. Väntar nu på att sista maskinen tvätt skall bli klar sen skall jag krypa ner i sängen. Men fram tills dess blir de söndags mys med hundarna i soffan. Så härligt med trötta och underbara hundar, dem tyckte också promenaden var lite jobbig :)
 
Hade trevligt sälkskap på promenaden Johanna Johansson med sina tre vovvsingar kom hit och vi gick orraholmsrundan i mörkret och sen fortsatte vi ringleden runt. Efter detta blev det dipp mys med grönsaker!
 
Denna söta kattunge har flyttat hem till min morbror med familj, såå sjukt söt :)
 


Dem som inte gillar katter, förlåt jag förstår inte hur ni funkar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: