madeleinespangberg

Lördag

Kategori:

Bröllop, idag skall vi på bröllop :)
 

Jag har hunnit duscha, packa, äta, fixa håret lite lätt, sminkat mig lite lätt, nu sitter jag nerkrupen i soffan och slö surfar medans beck går på tv. Även rensat bland fb vännerna, orka ha folk som jag inte vet vem de är, eller folk som bara är almänt störande. Tänkte berätta mer men kom fram till att den energin är inte värd att lägga på någon som inte betyder annat än skiten under mina skor som min mor brukar säga. 
 
Hur har ni sovit inatt ??
Jag har sovit lite och väldig dåligt, men men det löser sig, en energi dryck sen så är jag pigg som en lärka :)
 
Igår beställde jag hem en ny telefon, en iphone 5, är rätt nöjd med min fyra men när man får den gratis så varför inte, vi förlängde mammas abonnemang, var även hon som stod för min iphone 4. Sjukt nöjd med min iphone :), skulle inte kunna leva utan min älskade lilla mobil!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: