madeleinespangberg

Lördag

Kategori:

Idag är det Lördag, jag har varit ute på en power walk på en timma, 265kcal förbrända :)
Kändes skönt, men var lite knapigt med kopplena innan jag kom på den fantasiska lösningen. 
Jag satte båda kopplena runt midjan så kunde vi traska på som bara den :)
 
Har ni sovit gott inatt?
Jag har sovit super duuper, så skönt att sova intill älsklingen, och ha min lille Ric på armen, han är mysigast i världen<3 Vad skall ni hitta på en lördag som denna?:)
 
Nu sitter jag nermyst i älsklingens soffa och ser på prision break och dricker fanta zero..
Att skriva med en hand är varken smidigt eller lätt... Så trött på gipset och jag har bara haft de i två dagar.. Skall ju bara ha det i hela 2,5 veckor.. Jävla ap gips.. Känner mig som världens största klump. 
 
Men jag skall bita ihop, jag skall fixa detta, en dag i taget och vi börjar med taccos ikväll;D
 
Puss och Kram 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: