madeleinespangberg

Måndag

Kategori:

24 September

Godmiddag, hur har ni haft det i helgen?
Min helg var fantastik, helt underbart kul var det. Hann aldrig blogga på lördagen, hade fullt upp när vi kom från karlsborg, äta, fixa sig och efter det blev det bröllop och tillhörande fest efter det. Var jätte kul allting, så tackar Gun och Andreas för detta. Söndagen åkte vi hem tidigt och efter det var jag sympati sjuk. Min älskling mådde inte alls bra så jag tog hand om honom :)
 
Idag är det Måndag och mitt gips är bort taget, vet inte vad som var jobbigast, med tanke på att jag blivit sjukt svag i handen nu så var de nästan trevligare med gips. Men det är träning träning och åter träning som gäller, fått ett handledskydd som skall hjälpa mig att hålla uppe handen. 
 
Nu skall jag kika på jotex, gina, hm och ellos för att må lite bättre ;D
 
Ni får ha en fin dag så hörs vi lite senare...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: