madeleinespangberg

Minns vi?

Kategori:

Nu var min tid med Prission Break gjord.
 
Sjukt bra serie, älskar när man kommer ihåg allt när man ser det men ändå inte minns fortsättningen. Flera av händelserna kommer jag ihåg men när jag ser dem vet jag verkligen inte vad som skall hända härnäst. Som att huvudpersonen dör, inte en aning om att det hände. Men när jag såg det så visste jag att detta hade jag sett förr. Det är konstigt vad vi minns utan att minnas det. Längtar till jag kan se hela DH alla säsonger utan att minnas ett skvatt vad som händer. Detta lär nog tyvärr ta nått år så jag lovar mig själv, jag skall inte se DH på minst 1,5år:)
 
Vad skall jag göra nu då? Det är en timma till älsklingen kommer hem.. Bädda sängen kankse vore en bra ide ;P
Ikväll skall vi äta kyckling :D Imorgon är det dags för mig att rulla hemåt mot Herrljunga. Lydnad på hundklubben står på schemat :)
 
Ha en finfin måndag:)
Puss och Kram!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: