madeleinespangberg

Missa 09.20 bussen

Kategori:

På grund av detta jävla gipset, att stänga en väska skulle vara så svårt!
 

Jappps det var för att jag inte kunde få stängt min väska som jag missa bussen, suttit i 30minuter och försökt hitta ett sätt att stänga en väska med en hand:( det var fan inte lätt!! Nu får jag vänta till nästa buss går om en timma. Så får sitta här och morra över mitt gips ett tag till. Det är inte lätt att leva med gipset, tycker det är jäääte jobbigt, att alltid behöva be om hjälp och aldrig klara något själv.. Det är inte kul att gå ut och gå för det är jobbigt med gipset, inte bara att de är krångligt att hålla i kopplena. Det blir varmt under och man kan inte göra något för att snabbt bli sval!!  
 
Ne nu skall jag sluta klaga!! Eftersom jag packat ner min dator sitter jag nu med älsklingens iPad, jag vill också ha en:D sjukt mkt lättare att suurfa på än mobilen. Bara en sånn simpel sak att skriva ett blogg inlägg är lättare på iPaden.. Det är faktiskt lättare att skriva på iPaden än datorn, då jag bara kan skriva med en hand!! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: