madeleinespangberg

Natttii

Kategori:

Nu har jag kommit hem och har krypt ner i sängen:)

Personalmötet var sjukt kul som vanligt ändå så var det personalmötet som vi inte fick lägga så mkt pengar på utan det skall bara pratas typ :P Men det var mkt trevligt, hoppas allt börjar funka lite bättre nu på restaurangen. Vilket inte jag kommer märka av förren om ca en månad :/ Efter mötet åkte jag med Linnea och Andreas hem till Linnea för att käka taccos:) Blev tyvärr inte mer än så då jag ville åka hem på kvällen och fick ta min skjuss när den kunde komma.. Tack underbara Linn för detta :)), tur att man har vänner att ringa i ALLA lägen :D Fick ingen outfit bild idag, min kamera dog :( Men den är på laddning nu iaf. 
 
Imorgon skall jag börja dagen med vägning och promenad, promenaden blir med Emelie ofc, ingen annan som kan få mig att gå upp sju när jag är ledig ;D. Vid 14 skall jag till doktorn och sen blir det nog en tur till Borås med min goa Sabina. Hon är lillasystern jag aldrig fick<3... Tolka inte det fel, min lillebror är min ängel och det bästa som finns i mitt liv <3
 
Men nu skall jag sova, hundarna skall rastas innan promenaden och jag skall chilla med en kopp tee i soffan ;D 6 ringer klockan.. Såå Nattiii!!
 
Idag hade jag på mig, svarta jeans från hm, en nättröja från cubus med ett lille under. Över detta hade jag min sjukt snygga Kenza 9 och en svart sjal. Till detta bar jag svarta boots :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: