madeleinespangberg

ond ondare ondast

Kategori:

Det gör så förfärligt ont, ni förstår nog inte hur ont det gör:'( Vill ha min älskling här så han kan ta hand om mig. 
 
Var hos kirurgen idag och det gick väl inte så bra precis.
Utav 2,5 timmar på avdelningen kollade han på mig i max 5minuter och konstaterade att de behövde öppnas upp igen och kolla senan.Troligtvis är den av eller skadad, då jag inte kan lyfta långfingret uppåt och lyfter man det med andra handen trillar de bara ner när man släpper de. Så på torsdag klockan 12 är det dags för operation. Får inte äta något innan dess, så mitt humör kommer vara de sämsta ever. 
 
Men imorgon har jag en lugn dag framför mig, skall ut en tur med mina vovvar och sen skall vi ta de almänt lugnt. Det behövs, blir riktigt trött av denna ständiga smärta :(
På kvällen skall vi ladda för lydnadkurs med Shandy för min älsklings lärare Eva :)
 
Men nu skall jag slö surfa lite. 
Puss och Kram på er
 
såhär såg såret ut idag när jag var hos doktorn. Skall ta kort imorgon så ni får se hur mitt ena finger hänger :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: