madeleinespangberg

Regn

Kategori:

Det finns inga dåliga kläder, det finns bara dåliga väder..
 

Eller vänta, det finns inga dåliga väder, de finns bara dåliga kläder... Fast jag tyckte de var dåligt väder ikväll, för de bara regnar och regnar.. Men efter hundklubben, som jag berättar om senare. Så tog iaf jag och Shandy oss en kvälls promenad 2,4km 09.39min/km sammanlagt 23min och 143 kcal förbrända. Vi trampa på ordentligt trots regn och rusk. När jag kom in gick jag in och tog av mig regnkläderna i duschen, för jävlar va blöta dem var.. 
 
 
Såhär snygga var vi när vi kom in. Nu skall jag slänga mig i duschen sen ta en kopp te och bara mysa någon timma framför tven. Dagens kacl intag: 1174kcal.. Det är 34kcal för mkt. Men den ligger fortfarande på grönt min lilla mätare så jag är nöjd :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: