madeleinespangberg

Söndag

Kategori:

Vad hände med Lördags bloggningen?
Den bara försvann.. Känns konstigt. 
 

Jag tänkte faktiskt bloggat igår men min pojkvän lärde mig att plocka isär min dator så jag kunde damsuga min fläkt som gav massa fel meddelande. Min lilla dator mår inte bra längre. Hade behövt en ny. Tänkt även blogga imorse men låg kvar i sängen allt för länge så det var skynda upp och sen åka till hundklubben med båda mina hjärtan<3 
 
Nu har jag dammat av här hemma, tvättar kläder, skall snart börja fixa mig inför kalas och sen dra till min lilla kusin som fyller år idag. Min älskade lilla Jonas<3
 
Hundklubben-Mulle
Shandy blir väldigt stressad av massa hundar. Jobbigt men sant och jag vet det sedan innan, så jag håller mig i bakkanten med henne så hon blir lite lugnare, men annars utförde hon allt korrekt som vanligt. Ricoh gjorde många övningar med Samuel men även han skötte sig exemplariskt :)
 
Men nu måste jag skynda mig lite, ur mjukis utseendet och in i kalas utseendet :)
 
Grattis världens bästa Jonas
 
 
 
 
Bilderna är från Danmarks resan 2009!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: