madeleinespangberg

Taccos

Kategori:

Nu kan jag laga taccos och äta det med gott samvete. Har nämligen förbränt 400kcal idag så får äta ca 800kcal till idag :) Nomnom.. Sen blir de filmtittande och mys till 110%, med min älskling och mina vovvar!
 
Hur har ni haft det idag? Jag har haft det helt okej, mycket funderande, blir tyvärr så ibland.Har ni någon gång vart med om att ni tror att bara om ni blir av med en fråga så skall man sluta fundera. Jag trodde det nu, men ack så var inte läget, fundera de lyckades jag göra ändå.. Såndana stunder vill jag hem till min soffa, dra ner persiennerna, krypa ner under en filt och bara vara själv. Men nu får jag bita ihop. Ingen ide att deppa när jag är hos Billy, så skall försöka hålla humöret uppe:)
 
Idag har jag faktiskt bara ätit värktabletter en gång. Får ta den kombinationen jag tar, tre gånger om dagen och än så länge bara tagit en kombination.. Stolt över mig själv!! Vill klara mig så mkt som möjligt utan tabletter men när de gör som ondast måste ja bara ta dem.. 
 
Men nu skall jag sparka upp min pojkvän ur sängen.. Han leker som vanligt med sin iPad.. Men nu skall vi laga mat.. På återseende!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: