madeleinespangberg

Världens bästa vänner<3

Kategori:

I mitt liv finns det tre vänner som betyder såå mycket för mig!!
Tänkte berätta lite om dessa tre
 
Min soulmate: Johanna Karlsson
Vi är stöpta i samma form, hon är min bästa vän någonsin. Vi håller ihop, vi gör allt ihop. 
Folk ser oss mer självklara än ex mig och Billy ;)
Vi gillar samma saker, samma kläder, samma mat. 
Vi är bara helt enkelt samma personer. 
Johanna kan man träffa trots att man egentilgen inte orkar träffa någon :D
 
Vi har varit vänner längst: Alexandra Sundell
Denna tjej träffade jag genom hästarna. 
Jag ville få en sköthäst och Alex gav mig mer än så.
Hon gav mig massa sköthästar, massa kunskap och den bästa kontakten med hästar man kan ha. 
Hon visade mig världen, jag var med henne på ALLA tävlingar och vi blev bara som två systrar.
När Alex sluta med hästarna, gled vi även isär. Gick nästan ett år innan vi pratade med varran.
Men när vi väl sågs igen märktes ingen skilland. Det var som vi sågs igår. 
Det är så äkta vänskap fungerar. 
 
Hon som ALLTID ställer upp: Linn Byman
Jag och Linn har alltid gått i klasserna intill varran men det var inte förren i Altorp vi hittade varran på riktigt. 
Jag och Linn är som jag och Alex, de kan gå svin lång tid innan vi ses men när vi ses så var det som igår. 
Jag trivs väldigt bra i Linns sälskap hon ger mig en styrka jag inte hittar hos någon annan. 
När jag är ledsen hör jag av mig till Linn och hon svarar alltid, sluta gråt för fan!!
Även om man inte slutar gråta så får man alltid ett leende på läpparna. 
 
Detta är mina tre "bästa vänner". Det är dessa jag klickat med. 
Blir vi ovänner så glömmer vi och går vidare. För vi vet att livet kan ta slut imorgon. 
Vem vill dö som ovän? Och man kan faktiskt inte alltid ha samma åsikt om allt utan ibland hamnar man i diskutioner och jag tycker det är bra så man får prata av sig lite!!
 
Tack för att jag fått så fina vänner!
Hellre få diamanter än många små stenar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: