madeleinespangberg

Vikt ökning

Kategori:

Fösta gången på 7 veckor som jag går upp, en besvikelse.
 
Men ingen ide att deppa, dags att ta nya tag. Så nu skall jag lägga om mitt ätande lite så det blir lite annorlunda. Kanske behövs efter 7 veckor med samma räknande. Nu skall jag öka mitt kalori intag varje dag, enligt shape up kan jag istället äta lite över 1400kcal, detta är målet för att minska 0,5kg i veckan. Det är bättre än att det blir fel hela tiden tror jag. Sen kommer jag sluta räkna bort det jag tränar, detta för snabbare viktminskning. Tror detta kan bli ganska bra. Skall de det några veckor och se om det leder någon vart :)
 
Morgonen började med en morgonpromenad med Emelie, en timma och tio minuter samlade jag ihop :))
 
 
Jag kan inte se sur ut på bild så trots att jag gått upp 1,1kg så är jag redo för nya utmaningar :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: