madeleinespangberg

Akuten

Kategori:

Igår när jag la mig vid 23 så kände jag att min ryggvärk var mycket värre än vanligt. Efter en smärtstillande kunde jag ända somna. Vaknade vid 2 och hade så ont att jag greps av panik. Efter att ha pratat med sjukvårdsupplysningen så var det akuten nästa. Fick smärtstillande tabletter och även smärtstillande rätt in i muskeln. Sen var det bara att rulla hemåt.

Väl hemma har jag små sovit hela dagen, mellan mina tupplurer har jag även damsugat, skurat alla golvet och fixat med min nya hylla. Så nice med nytvättade golv, blir så lent på golvet. I hyllan och på min nya avlastningsbord, blev de jätte fint. Så nöjd efter flera timmars funderande och kåpande, fråga lillebror om ni inte tror mig. Hann till och med sova emellan ;)

Tog en promenad med Shandy förrut, vi gick inte snabbt, vi gick inte snyggt och vi gick inte långt. Ont gjorde de, men jag gjorde de ändå. Snälla rara rygg, släpp lite i spänningen!!

Nu skall jag se om jag orkar söka några jobb, får se hur länge jag kan ligga i samma ställning med datorn.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: