madeleinespangberg

April april din dumma sill

Kategori:

Idag är det första April, jag sov till 7.30, bättre än inget. Eftersom jag börjar ta tag i mitt liv imorgon, bestämt att hela påsken ger jag fan i allt. Så kommer även veckans utmaning imorgon, sen framöver kommer de varje måndag komma en ny veckans utmaning. Då nu kör vi inför sommarformen! Kan säga att första utmaningen blir lätt.
 
Denna månaden har 30 dagar och jag kommer jag även köra en 30 dagars utmaning, så hoppas ni hänger på detta med. Detta gäller att forma rumpan, så glöm inte ta föra och efter bilder :) Denna utmaningen startar alltså idag, och imorgon startar veckans utmaning. En utförlig förklaring kommer om en liten stund!!
 
Igår var det kalas och sedan tvättade älsklingen mammas bil och jag torkade ur den inuti, hinner ja idag skall jag damsuga den. När vi kom hem fixade jag min naglar på ena handen, skall även försöka hinna med den andra idag. Sen gjorde jag mammas naglar, blev sjukt jävla nöjd, blev en fransk med en rosa sten!! 
 
Jag avslutade min söndag med ett gympass som inte alls var roligt. Hatar att gymma på kvällarna, men gjorde de för min älsking skull. Så snäll jag är va :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: