madeleinespangberg

Badat<3

Kategori:

Spenderat hela min dag hos mamma ihop med Johanna :) Nu ser jag på Maria Wern och skall i nyhetspausen ut och gå en korttur med Jennifer!! När jag kom hem från mor tog jag mig ett bad i varmt vatten med badbomber:D Så skönt var det att ligga där och bara slappa i hela 30 minuter!! 
 
Sen kom fader och Åsa hit och lämnade en balans boll, nu skall stabiliteten och magen tränas upp från grunden. Bort med mina dumma ryggproblem, skall testa lite lätta övningar redan ikväll! Vi tog en kopp tee och dem fick smaka på mina och Johannas beskvier som vi bakade igår:) 
 
Jag och Johanna har kommit på hur vi nästa gång skall få våra beskvier att bli perfekta, men de håller vi hemligt ;)
 
Hände en kul grej idag som jag skall berätta om sedan och sen skall ni även få kommande veckans utmaning :)
 
Pusspussss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: