madeleinespangberg

Benpasset

Kategori:

Dagens benpass blev rätt kort, inte heller idag körde jag nån cardio, och dessutom hade jag fortfarande världens träningsvärk i benen. Så jag valde ut fyra övningar som jag la extra mycket fokus på:)
 
Här har ni dessa fyra övningar:
 
Benböj 10*3, 20kg
Utfall 10*3. 12kg
 
Benpress 10*3, 67,5kg
Vadpress 10*3, 49,5kg 
 
Har två övningar till jag brukar köra, det är step up och bencurl. Men som sagt valde ut fyra och la ner min sista energi på dessa. 
 
 
Imorgon har jag inte bestämt mig vad jag skall köra, har ett trx pass som jag gillar, men funderar att bygga på lite övningar så det blir ett mer stryke pass med trx inslag, och fortfarande ett helkropps pass. Men jag vet inte, skall fundera lite till. Räkningarna har jag fortfarnade inte fått betalt och jobben har jag inte fått sökt. Men imorgon får det bli fokus. Skall även se om jag kan tvätta kläder.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: