madeleinespangberg

Billigaste träningen

Kategori:

Rätt ofta får jag höra en intressant sak, nämligen, jag har inte råd att träna... 
 
Nu skall jag stoppa alla dessa dumma ideer alla har råd att träna, träna är inte att gå och gymma 6 dagar i veckan. Träna kan innebära en promenad, eller liknande. Ett par skor äger vi alla, det ända man slösar med att promenera är ens tid. Sen självklart kan man behöva bra skor om man går ofta, jag behöver verkligen tänka på vilka skor jag använder för ryggens skull. Jag älskar att promenera så har precis avklarat min andra promenad för dagen. Denna gången gick jag en liten kortare promenad, bort till ascom, där hundarna fick springa av sig all energi. Min hund Shandy bevisade idag, att även om hon är snyggare en jesus så kan hon fan inte gå på vatten, inte ens på is. För idag drutta hon i vattnet dum hunden ;P Så nu ligger hon inrullad i täcken och filtar! 
 
Skall ut på sista promenaden sen, då skall vi gå till kaninerna. Sen skall jag försöka mig på månadens utmaning, imorse gjorde jag iaf lite övningar på balans bollen. Känndes skönt att få det gjort utan att ryggen krånglade. Så imorse tränade jag stabilitet på bollen och imorgon skall jag träna magen, vilket självklart är en av musklerna för stabilitet, men jag vet också att det är denna musklen jag behöver träna mest :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: