madeleinespangberg

Blogginlägg

Kategori:

Sorry för sjukt dålig uppdatering. Har inte orkar sitta med datorn, heller inte orkat från mobilen. Men nu skriver jag från mobilen ändå:) 
 
Hur mår ni?? Jag har fortfarande sjukt ont i ryggen, men de blir bättre och det känns ju bra! 
 
Hur går de för er med veckans/månadens utmaning? För min del står de still, har gått 200minuter, så kan väl säga att jag misslyckats. De blir tyvärr så när man har jätte ont i ryggen, så går bara korta långsamma promenader. 
 
Månades utmaning står också still men så fort ryggen blir bättre så går jag påt igen:) hoppas ni kör era knäböj ändå! Trots att jag fejlar med min rygg. 
 
Lite kort om vad jag gjort under min bloggdöda tid:) 
 
I fredags tog jag en morgonpromenad :) under dagen åkte jag även ut till min morbror och i övrigt såg dagen ut som vanligt, smärta, smärta, smärta!! 
 
Igår tog jag också en morgonpromenad. Gick till en äng och släppta Shandy ihop med Buttan. Dem lekte som bara den och det behövde min hund:) sen blev det en fika i vårsolen som försvann när vi satte oss;) så kom Johanna och vi bakade biskvier, som såg ut som fan men smakade mumma:D Johanna sov över här, så nu sitter vi och kollar på film och sen skall vi gå bort till ängen och släppa vovvarna med mamma och hennes vovvar.. 
 
I eftermiddag blir de middag hos mammsen:) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: