madeleinespangberg

Deppdagar har vi alla!

Kategori:

Drömmar....
 
Alla drömmer vi om något här i livet. Många drömmer om drömmar man vet aldrig kommer bli verkliga. Andra drömmer som jag, om små saker som är lätta att uppå. Eller de kan tyckas så för utomstående. 
 
Jag har två drömmar för tillfället, det absolut viktigaste och mest hoppfulla, är att få ett jobb där jag trivs och där jag kan utvecklas och vilja stanna tills jag blir gammal. Andra är att få kroppen som jag inte skämms över. Just nu och just idag känns båda dessa flera jävla miljoner mil bort. Ibland har man bara lust att ge upp. 
 
Men det är bara att ta nya tag en annan dag. Jag kan inte ge upp, för ett jobb måste jag ha och min kropp måste jag bara fortsätta kämpa för. Mitt tips är iaf att när allt känns skit, gör något kul. Jag åker till allum med min mor och lillebror för det vet jag blir kul:)
 
Pussss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: