madeleinespangberg

Det lider mot kväll

Kategori:

Det närmar sig kvällen, snart börjar the following. Jag tror allt jag skall koka mig en kopp te till detta. Pappa och Åsa var precis här och tog sig en kopp dem också. Deras egentliga ärende var att lämna katternas träd, så nu står trädet i mitt sovrum och bara väntar på att katterna skall klösa jävul påt. Visat dem båda det och med lite mat längst upp kommer nog båda klättra i trädet också :)
 
Har som sagt varit duktig och tvättat kläder idag som jag imorgon skall lägga in i garderoben, imorgon måste jag också börja ta tag i mina ikea påsar i källaren. Två påsar om dagen skall jag ta hand om, bara att göra det. Men idag har jag också varit duktig och postat massa brev. Ett till försäkrningskassan, ett till sjukresor i Borås, ett personligt brev till baldershage i göteborg, ett brev till folksam och sist ett brev till facket med utträde. Anser att jag inte behöver betala 242:- i månaden till något ja inte behöver eftersom jag inte är anställd hos någon längre. Men så fort jag får en ny anställning kommer jag gå med i facket igen. Tycker det är jätte viktigt och på tok för många unga är dumma och inte är medlemmar i facket. Klart man kan ha roligare för dem pengarna men när det väl kommer till kritan behöver du deras hjälp mer än någonsin. Hade jag inte fått deras hjälp hade detta med max aldrig löst sig så bra som det gjorde :)
 
Jag funderar lite på att använda mitt presentkort på yankee candle, har luktat på två som jag vill ha. Sen vill jag även ha provdofter på sommardofterna!! Älskar mina bästaste ljus som jag för något år sedan sa att jag aldrig i hela mitt liv skulle äga ett och nu äger jag nio stycken. Tre stora, tre mellan och tre små. Favvoritdoften är nog pink sands eller ocean blossom :) 
 
En annan god doft som tyvärr verkar vara påväg att utgå:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: