madeleinespangberg

Det lyser:)

Kategori:

Smärtstillande!!!
 
Sen i torsdags har jag gått på smärtstillande för min rygg. Så då tog jag alltså tre ipren och sex alvedon per dag. Detta ledde till att jag var sjukt trött hela tiden. Orkade inget och sov konstant. Torsdag och fredag var värst då sov jag hela dagarna. Igår när jag vaknade var jag fast besluten vid att minska på tabletterna, så på morgonen tog jag två alvedon och en ipren. Sen tog jag inget fören jag la mig då tog jag endast en ipren. Idag ville jag testa och se om man kunde strypa smärtstillande ännu mera och jag gjorde de. Tog ingen alls imorse men vid 15 hade jag enormt ont så jag tog en ipren, somnade självklart direkt efter. Helt sjukt va trött jag blir av ipren. Sen tog jag en innan jag gick och la mig, för att slippa smärtan under natten. Imorgon skall vi se hur det går, kanske de endast blir en imorgon kväll, man kan ju hoppas!!
 
Vad har jag lärt mig av detta? Lyft inte en mattjävel på fel sätt i för snabb fart. Men när du känner att du gjort fel, ansträng dig inte i ojämn terräng;) 
 
Vart jag ville komma med detta, jo eftersom jag kan minska, så innebär de att smärtan har minskat och då kommer den snart försvinna eller iaf minska såpass att jag kan börja fixa i min lägenhet med uppackning men även så jag kan gå och gymma. Igår var det en vecka sedan jag gymma och jag längtar dit!!!! 
 
Men nu skall jag och mina bästa vovvar nana. Det är endast tre nätter kvar innan min älskling ligger intill!! LÄNGTAR<3 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: