madeleinespangberg

Frågan är

Kategori:

Skall jag gå och lägga mig och vara pigg imorgon bitti, eller skall jag vara vaken och se på kniven mot strupen? Ja det funderar jag just nu på. Tror jag går ut kissar vovvarna nu och sen sätter på mig pjamasen så kan jag ligga och mysa i soffan och se på kniven mot strupen. 
 
Imorgon skall Ricoh på återbesök hos veterinären, sen skall jag testa mitt nya helkroppspass på gymmet och sen då skall jag bara göra nytta. Såhär ser min todo ut för imorgon:
 
*Vägning
*Morgonpromenad
*Veterninären 
*Gymmet
 
*Söka jobb
*Betala räkningar
*Byta sängkläder
*Byta handdukar(kök och badrum)
*Byta i kattlåda
*Städa
 
Det är bara att ligga i hårt imorgon, för sen kommer älsklinen. En sak är säker nu i alla fall, god natt på er gooingar!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: