madeleinespangberg

God eftermiddag

Kategori:

Idag är humöret lite bättre, fortfarande enormt besviken på vissa parter. Men det är bara att svälja och gå vidare. Idag har jag vart på ett sjukt onödigt möte på arbetsförmedlingen. Jag har varit och gymmat, tränat ben :), jag har räddat en kattunge från att bli överkörd, just nu sitter denne hemma hos mig och jag hoppas en ägare kommer höra av sig efter lapparna jag satte upp. Jag har även diskat min gigantiska disk och fått lämnat nyklarna till min gamla lägenhet :)
 
Skall berätta om både dagens och gårdagens gym pass lite senare. Skall även söka jobb och gå en promenad, samt att jag måste betala räkningarna idag. Ja gud va kul det är :D Det är bara att sätta igång, väntar bara på att mobilen skall bli laddad så jag kan lyssna på musik under min promenad. 
 
 
 
Här har vi sötnosen, som äterfås mot beskrivning av tecken, kön och personlighet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: