madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Det var ett tag sedan, jag tog en bloggfri dag igår och i fredags hanns det inte med innan Billy kom. Efter vi hade varit hos veterinären som gick jätte bra förövrigt. Berättar mer om det sen. Så käkade jag frukost och sen fick jag städryck, städade och fixade och donade som aldrig förr. Gick aldrig till gymmet, kände att min kropp behövde en dags vila. Sen kom Billy hit, vi grillade med pappa och hans tjej, för att sedan lägga oss i soffan och se på film. Billy somnade men jag såg klart filmen som gick på tv.
 
Igår så var de bygga trall dag, jag vaknade vid åtta och beslutade mig för att ta och avklara ett gympass. Så det gjorde jag, tränade överkroppen. Var ett skönt pass som jag också skall berätta om senare. När jag kom hem blev det dusch, frukost och sen drog vi ner till brädgården och köpte trall. Sen var det bara att sätta igång, Johanna kom och hjälpte till. Vi städade och fixade det som låg på balkongen innan meddans Billy sågade allt tillrätta. När det var dags att börja bygga så satte jag mig och sökte jobb, hela 10st fick jag sökt och hittade lika många till att söka. Så skall söka några dag för dag, börjar idag med några som går ut snart. Efter detta var det grill dags igen, kusinerna och lillebror kom hit så grillade vi för glatta livet. Sen var de mätt slappande i soffan igen och denna gången somnade jag istället för Billy :P
 
Idag får vi se hur allt blir, kanske blir tipspromenad, kanske blir hundklubben. Inget är bestämt än och de rör sig om lite olika saker så vi får se vad som händer. Sen blir det nog ett gympass, denna gången underkroppen, vilket i detta fallet är mage och ben. Jag ser just nu på film och funderar på att väcka Billy så vi kan äta frukost, är hungrig i magen!!
 
Hoppas ni får en fin söndag iaf!
 
Puss och Kram
 
Såhär blev det på balkongen, jätte fint<3, tack älskling!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: