madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Idag är det den 21 April och det är inte långt kvar tills vi går in i Maj, helt otroligt vad tiden går fort. Idag skall jag åka hem mot Herrljunga igen. Jag skall till hundklubben och köra bevakning och sen om jag orkar, av någon anlending är jag är jag alltid så enormt trött efter hundklubben på söndagar. Men om jag orkar så skall jag städa klart ettan, det som är kvar är att städa ur det sista i köket och golven. Kan tänka mig att det tar mellan 1-2 timmar, så hade vart skönt att få gjort det idag. 
 
Annars idag skall jag finslipa lite på mitt nya mag pass som jag skall provköra imorgon, jag skall även fixa lite med mitt kostschema, får tänka om lite nu när jag har köpt protein. Skall även beställa, lite tabletter som skall motverka att musklerna bryts ner, samt koffein tabletter och även omega-3. 
 
Det är väl min dag det, älsklingen kör mig till centralen. Då jag tycker det är enormt jobbigt att åka buss och pendel. För de första är de jobbigt att skiljas från Billy och för de andra så har jag panik i flera timmar innan jag skall åka så det underlättar att få skjuss. Tack för det världens bästa pojkvän <3
 
Nu skall jag ut och kissa mina vovvar, lilleman är suuuuper nödig!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: