madeleinespangberg

Godmorgon

Kategori:

Hur mår ni därute? Sovit gott?
 
Här har man sovit sisådär, eftersom Billy låg intill var de svårt att vända på sig, då jag tar upp hela sängen när jag vänder på mig när ryggen är dålig. Men det var ju bara att försöka göra det bästa av saken, ändå glad att han är här!
 
Det som är absolut bäst med att ha en tvåa är att jag kan sitta i storarummet och se på film och inte störa Billy alls:), så han kan sova så gott så! Jag tog mig en kopp te och värmde min värmedyna och slog mig ner i soffan framför Irene Huss. Har även startat min morgon med 5 minuter plankan, och då kör jag ju inte 5min på en gång utan jag kör 1min och sen vilar jag lite och så fortsätter jag så fem gånger. Så nu har jag bara 5 min kvar, dem kör jag imorgon bitti. Hur går det för er och utmaningen :)??
 
Idag skall jag inte göra så mycket, ta en promenad med Adam var det tänkt :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: