madeleinespangberg

Gokväll eller kanske godnatt

Kategori:

Här ligger jag med världens mjölksyra i benen. Efter hundklubben begav jag mig till gymmet. Körde 2,5 min uppvärmning och lika mycket nervarvning och emellan körde jag 15 minuters joggning. Det var kämpigt för en som inte joggat sen gymnasiet. Men jävlar va skönt det var efteråt, avslutade hela passet med mina 80 knäböj som var dagens del av månades utmaning. 
 
Min lille älskade vovve har någon gång under dagen skadat sitt högra öga, så är det inte bättre imorgon ringer jag Anna, dock varar det inte, det är lite rött men inte mycket. Jag ser inget när jag försöker kolla i det, så jag vet inte riktigt vad som har hänt. Han är ju väldigt mycket hund och får göra det som hundar skall göra, då kan de ju tyvärr hände lite olyckor ibland. Kan även ha kommit när han leker med katterna vilket han gör väldigt ofta, eller när han jävlats mot Shandy och hon blir sur. Eller så sa Eva att de kanske är en svans som slagit till honom. Han är ju i lagom höjd. 
 
Idag har tränandet som sagt innan vart sjukt bra. Dock har jag ätit för lite och imorogn skall jag ge allt på att öka mitt kalori intag. Idag har jag ätit 1300 och jag vill ligga på mellan 1700-1800. Men men det är bättre än inget. 
 
Nu skall jag iaf släcka för ikväll. Natti på er därute!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: