madeleinespangberg

Gomiddag

Kategori:

Tjenna på er!
 
Jävlar vilket gött arm/bröst pass idag, sjukt bra tryck i armarna, kunde öka vikten mer än jag trodde jag skulle fixa. Så personbästa i biceps curl :D 10kg tog jag idag, är jätte stolt över mig själv. Skall berätta mer om passet senare, är enromt trött nu efteråt, joggade även idag 3*2 och sen avslutade jag med 2,5 minuters uppvärming och nervarvning och där emellan 15minters joggning. Käkade så fort jag kom hem och efter det blev jag helt slut. 
 
Blev ingen städning idag, mamma hade lite annat att göra. Så vi skall städa imorgon bitti, tänkte dra igång vid 11. Då hinner jag promenera, gymma och äta, samt se på DH innan:) Men idag skall jag försöka handla lite mat inför helgen, nu kanske vi inte kommer vara här, men jag tror det. Jag orkar inte åka ner till Mölndal, sen ville jag grilla om det var bra väder :D Måste iaf handla både kattmat och hundmat, samt lite gott till kaninerna :)
 
Ringde Anna vid 8 imorse och hon tyckte vi skulle komma in. Så det var in och kolla ögat på lille Ric, visade sig att han hade ett sår på yttersta skiktet i ögat. Inget stort och inget djupt, men fick med droppar som han skall ha några gånger per dag. Vi var inne i max fem minuter och det gick på 800:-, ingen dålig timpeng det inte. Men vad gör man inte för sina älskade djur?
 
Ikväll blir det lydnad med Shandy, självklart får ni veta hur det gått efteråt. Skall testa en ny grej idag, måste bara kolla med Eva om det är okej :) Berättar mer senare!!
 
Nu skall jag skriva klart inköpslistan. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: