madeleinespangberg

Gym+promenad

Kategori:

Idag är jag gladare än gladast!! 
 
Gymmet var helt enormt skönt, det var bara så underbart att få gymma igen. Fick till ett väldigt bra arm och bröstpass trots att jag tog det enromt försiktig med tanke på ryggen. Men blev ett bra pump ändå, riktigt kul att Emma var med idag. Jag blir väldigt peppad när man är två och det är rolig med någon som vill lära sig och som kämpar så som Emma gjorde idag. Får la se vad hon tycker om mig imorgon, om Daniel får lyfta Noel eller om Emma klarar av det;)
 
Efter gymmet, blev de dusch, slänga i sig mat, tur att det bara är att värma i micron. Sen skulle jag möta upp Jennifer och Lola inför en promenad. Både Shandy och Ricoh fick gå med, gick super bra, vi fick gjort en runda på 6,5km och i det varma vädret luktade varken nyduschade jag eller Jennifer speciellt gott. Men svett är fett som gråter ;) 
 
Nu skall jag damsuga här hemma, sätta fast lite prydnad saker samt sätta fast mina mattor, så inte katterna drar med sig dem överallt, så jobbigt ju ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: