madeleinespangberg

icaniwill

Kategori:

Ååå här går jag hemma kan inte träna, kan med nöd och näppe gå ut och gå. Även om jag måste för att få ryggen att bli bra. Men iaf, när jag sitter här och känner att gud va jag vill. Så kommer en bild upp på icaniwills instagram. Blev så lycklig, för det var en bild på min kropp, på min förändring, sedan i augusti. Så glad blev jag då, precis vad jag behövde. 
 
Kommande vecka blir det en hel del promenader. Jag känner att gymmet får komma den dagen jag kan gå rakt igen. Skall fortsätta försöka göra mina övningar på bollen, testade nu ikväll men det gjorde för ont i ryggen. Så får hoppas de är bättre imorgon. Kanske skall försöka mig på månadens utmaning imorgon med, men får se hur jag mår i lilla ryggen :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: